12/08/2007

az utolsó előtti szombat

Ez az utolsó előtti szombatom. Ma még vár rám egy 10 perces busz út,néma munka,pár öntés, 35 perces gyaloglás haza.
Ülök az ablakban és a szemközti ház egy férfi ugyanígy tesz. Kislámpa, ragasztó egy képkeret. Hajtogatni próbál, de csak ül a félkész alkotás felett és nem tudja hogyan tovább. ...feladta, elment megkeresni azt a személyt aki a képen van, hogy megmondja...

Ülök az ablakban. Szomorú zenét hallgatok. Voltam sok helyen, 3 hónap . most számolnak vissza, van advent kalendáriumom- a németektől-kénytelen vagyok naponta egy kis darab csokit legyürve tudomásul venni ,hogy haza fogok menni, hamarosan.

Karácsonyra egy hónapot kérek. Adjon nekem valaki karácsonyra időt. a 13. hónapot, 1 plusz percet...

Nyertem: tapasztalatot, önuralmat, barátokat, önismeretet, konkrét irányt

Vesztettem: pár kilót, sok-sok pénzt, illúziót, jó bulikat- mert csak dolgoztam- nem tudom mit csinálnak az emberek de ez drog - és nem lehet abbahagyni- cak a portásbá unszolásrára lépünk le- azért mert szól valaki , hogy bezár-

Ülök az ablakban. nézem az öregnéni fodrászatot, csak hatalmas fenekeket látni karácsonyi díszítésssel keretezve. Nem tudom mi fog hiányozni. erről még elmélkedem jöv szombatig
.

. .
. .
.
......
.. . . .
..
.
.

Nincsenek megjegyzések: